Longitud: 500 m
Superficie: 30000 m2
La platja de Cavalleria, juntament amb la de Farragut (en la que es practica nudisme), formen una extensió d'uns 500 metres. Queden separades per una filera de roquetes que sobresurten entre les ones.

La zona és envoltada de conjunts d'interès arquitectònic i arqueològic, i és un lloc freqüent de nidificació per a les aus marines i migratòries com ara la gavina, el voltor petit o el falcó pelegrí. Enmig d'aquest paisatge àrid i rocós floreixen endemismes com el socarrell i plantes aromàtiques com la camamil·la.

Una escala de llenya serpenteja entre les roques portant-nos fins a la platja

La platja queda flanquejada en els seus costats per unes contundents roques que omplen el paisatge de riquesa visual. A la llunyania, casi difuminada, apareix la Illa Bledes.

Entre els grans de arena ataronjada apareixen de tant en tant algun mac que l'aigua al banyar-lo el deixa lluent.
